søndag 26. januar 2014

Søndagskos



Å herlighet! For et fantastisk magasin. Dette er virkelig et blad det går an å nyte til det fulle. Her er det alt fra spennende artikler om kultur og mattradisjoner i andre deler av verden, til massevis av oppskrifter. Noe av det jeg kanskje liker best med Tara Smak er at det er så mange forskjellige oppskrifter, og noe som passer til enhver anledning - om det er storslagent middagsselskap, kjapp og enkel hverdagsmat, eller bare om man lyster på noe søtt. Hvert blad er tilpasset sesong eller høytid (høstmat, jul, valentines, osv), men jeg synes likevel de fleste oppskriftene kan brukes når som helst. De har også en vinspalte jeg har veldig sansen for, da den er utrolig informativ, gir gode beskrivelser av smak, og ikke minst hva vinen passer til samt pris.
Simpelten ELSKER det når dette bladet dumper ned i postkassen, for da vet jeg at jeg blir superinspirert og kreativ. Min kjære sliter litt med å få kontakt med meg når jeg sitter med nesa begravd i Tara Smak og sluker hver side med stor iver *hehe*
Både kjæresten og jeg elsker å lage mat, spesielt når vi kan prøve nye retter og ha nye smaksopplevelser, livsnytere som vi er ;) så vi prøver å ta i bruk oppskrifter herfra så ofte som mulig, og vi har fortsatt til gode å prøve noe som ikke faller i smak.
Love it <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar